Βραστή γαλοπούλα: Είναι το ιδανικό αλλαντικό για τη δίαιτα; Boro.gr Μάιος 2019

Βραστή γαλοπούλα: Είναι το ιδανικό αλλαντικό για τη δίαιτα; Boro.gr Μάιος 2019

Η γαλόπουλα βραστή πόσες μονάδες έχει; Ποια γαλοπούλα βραστή είναι η ιδανική για δίαιτα;

Στο ερώτημά σας απαντά η Άννα Κόμπου, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η γαλοπούλα ως αλλαντικό και κομμένη στην μερίδα που χρησιμοποιούμε για την παρασκευή τοστ, αν είναι βάρους 28-30 γρ είναι περίπου 36 θερμίδες, ενώ αν είναι πιο λεπτοκομμένη δηλαδή περίπου 16-18 γρ. είναι 14-16 θερμίδες.

Σε σχέση με τη ερώτηση ποια γαλοπούλα είναι πιο κατάλληλη, θα απαντούσα ότι θερμιδικά είναι όλες στο ίδιο επίπεδο περίπου και οι διαφορές κρίνονται  στις λεπτομέρειες που έχουν να κάνουμε κυρίως με την προέλευση της πρώτης ύλης και τη διαδικασία παραγωγής του προϊόντος σε σχέση με την εκάστοτε μονάδα παραγωγής.

Άννα Κόμπου
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
[email protected]
Advanced Nutrition
Βεντήρη 5, Αθήνα: 210 6980451

Ποια δίαιτα θα με κάνει να χάσω σίγουρα τα περιττά κιλά; Boro.gr Μάιος 2019

Ποια δίαιτα θα με κάνει να χάσω σίγουρα τα περιττά κιλά; Boro.gr Μάιος 2019

Είμαι 13 χρονών και ζυγίζω 60 κιλά. Θα ήθελα να τα χάσω. Πώς μπορείτε να με βοηθήσετε;

Στο ερώτημά σας απαντά η Άννα Κόμπου, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Στην ηλικία αυτή που ο οργανισμός βρίσκεται ακόμα στο ευαίσθητο στάδιο της ανάπτυξης χρειάζεται πολύ συγκεκριμένη και προσωποποιημένη διατροφική αντιμετώπιση, ώστε να είμαστε βέβαιοι ότι λαμβάνονται όλα τα θρεπτικά συστατικά τα οποία συμβάλουν στην σωστή και υγιή ανάπτυξη, αλλά ταυτόχρονα όλα αυτά με γνώμονα την ισορροπημένη πρόσληψη θυρίδων για ένα υγιές σωματικό βάρος.

Στη δική σου περίπτωση και εφόσον δεν γνωρίζω ούτε το ύψος ούτε το ιστορικό υγείας θα πρότεινα με την σύμφωνη γνώμη των γονιών σου να πραγματοποιήσεις κάποια επίσκεψη σε πτυχιούχο διαιτολόγο – διατροφολόγο ώστε να σε καθοδηγήσει  σωστά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Άννα Κόμπου
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
[email protected]
Advanced Nutrition
Βεντήρη 5, Αθήνα: 210 6980451

Αυτοάνοσα νοσήματα: Ποια διατροφή βοηθάει στην αντιμετώπισή τους; Boro.gr Μάιος 2019

Αυτοάνοσα νοσήματα: Ποια διατροφή βοηθάει στην αντιμετώπισή τους; Boro.gr Μάιος 2019

 

αυτοάνοσα διατροφήΈχω ψωρίαση και θέλω να σας ρωτήσω, αν μπορώ να πάρω σπιρουλίνα και τι άλλα συμπληρώματα διατροφής μου συστήνετε;

Στο ερώτημά σας απαντά η Άννα Κόμπου, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Στις περιπτώσεις προβλημάτων υγείας η σύσταση ενός διαιτολόγου θα ήταν η σωστή και υγιεινή διατροφή.

Πάντα αυτό που τρώμε επηρεάζει είτε θετικά είτε αρνητικά την κατάσταση υγείας μας.

Στην περίπτωσή σας και πολύ ενδεικτικά θα αναφέρω την ευεργετική δράση των ω3 λιπαρών οξέων για το συγκριμένο αυτοάνοσο καθώς επίσης και όπως έχει φανεί από έρευνες την ιδιαίτερα σημαντική επίδραση της βιταμίνης D, του φυλλικού οξέος, της βιταμίνης Β12 καθώς και διάφορων αντιοξειδωτικών ουσιών.

Σχετικά με τη σύσταση κάποιου συμπληρώματος διατροφής, στις περιπτώσεις όπου δεν έχουμε συνολική εικόνα της κατάστασης υγείας κάποιου θα ήταν αντιεπαγγελματικό και ίσως και επικίνδυνο να συστήσω κάποιο συγκεκριμένο σκεύασμα.

Σε κάθε περίπτωση μία επίσκεψη σε διαιτολόγο – διατροφολόγο θα σας λύσει κάθε απορία.

Άννα Κόμπου
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
[email protected]
Advanced Nutrition
Βεντήρη 5, Αθήνα: 210 6980451